Planotik Espaziora / Del Plano al Espacio

Irudiaren jatorria: Planotik espaziora
Ez, ez goaz Espaziora izarren bila, baizik eta geometriaren mundu zoragarrian murgilduko gara, Berritzegune Nagusiko ahoalkulariak diren Santiago Fernándezen eta José Manuel López Irastorzaren eskutik.  DBHko 4.maialari zuzendutako Ikas-Unitate honetan, eguneroko bizitzako problematik abiatzen da , apurka apurka, plano eta espazioko geometria lan egiteko. 

Gaia  21 ikas-jardueren bidez zehar garatzen da, pausiz pauso konpetentzia matematika konplexuak eskuratzen, hala nola, testuen irakurketa, ariketak, problemen ebazpena, grafiko eta irudien interpretazioa, esku-lanak, jolasak, sailkapenak eta modelizazioak. Ikas- sekuentzia bukatzen da aplikazio-jarduerekin, testuinguru batzuetan, distantziei buruzko problemak ebazten.

Ikasgelara eramateko lan bikaina.

Planotik espaziora

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No, no vamos a viajar al espacio exterior, sino al maravilloso mundo de la geometría. Esta unidad didáctica para 4º de ESO, realizada por los asesores del Berritzegune Nagusia Santiago Fernández y José Manuel López Irastorza, parte de una situación problema de la vida cotidiana, para ir trabajando la geometría del plano y el espacio.

A lo largo de 21 actividades se va desarrollando el tema y se van adquiriendo competencias matemáticas complejas a través de lectura de textos, ejercicios, resolución de problemas, interpretación de gráficos e imágenes, manualidades, juegos, clasificaciones y  modelizaciones. La secuencia se remata con una serie de actividades de aplicación, donde se resuelven problemas de distancias en contextos diversos. 

Un trabajo espléndido para probarlo en el aula.

Del plano al espacio

http://www.berritzegunenagusia.eus/bn/wp-content/uploads/2015/03/cropped-propuestacabeceranueva1.jpg

Comentarios

Entradas populares de este blog

Arazo-egoeren adibideak, nondik atera ?

Arazo-Egoerak zientzia eta matematika arloetan

Las pruebas de la Educación, II Jornada 2018 (I)