Bitxikeria atomikoak / Curiosidades atómicas

Orain direla urte batzuk ikas-sekuentzia bat garatu nuen, hain zuzen ere,  I love atom izenekoa. Helburua zen gaitasunak, elkarlana, ikasten ikasteko tresnak,  adimen anitzak eta guzti honi dagokion ebaluazioa aldi berean lan egiteko, eredu bezala. Ez dakit nire helburua lortu dudan, ezta ikasgelan erabilzen den ere (honela bada, abisatzea eskertuko nizueke). Noizean behin, esteka edo baliabide berriekin aberazten egon naiz. Orain, nire beste ekoizpen artean, INTEF-ek eskutik "praktika onak" bezala  jaso dudanez (mila esker, benetan), berriro ekartzen dut hona eta bere atala "bitxikeria atomikoak" bisitatzea gomendatzen dizuet. 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hace algunos años desarrollé una secuencia didáctica, concretamente,  I love atom , con el ambicioso objetivo de aunar en un modelo competencias, aprendizaje cooperativo, aprender a aprender, inteligencias múltiples y su correspondiente evaluación. No se si lo he conseguido, ni siquiera si se utiliza en el aula (si es así, me encantaría me avisaseís). De vez en cuando la he ido actualizando con algún enlace o recurso que voy encontrando. Ahora, entre otras producciones, como ha sido considerada "Buena práctica del INTEF" (muchas gracias), la recuerdo de nuevo en este txoko y os recomiendo visitar la sección "curiosidades atómicas" 

Comentarios

Entradas populares de este blog

Las pruebas de la educación: mis apuntes

Arazo-egoeren adibideak, nondik atera ?

Arazo-Egoerak zientzia eta matematika arloetan