Partekatutako estekak martxoan eta apirilean

Gero eta gutxiago idazten dut hemen. Ez pentsa komentatzeko edukinak ez daudela, baizik eta blogak protagonismoa galdu du sare sozialei pasoa emateko. Orain arte nire helburu nagusia baliabide, materialak eta proposamen didaktikoak zabaltzea izan da eta gaur egun betetzen da soberan Facebook edo Google + ean jartzen ditudanean. Zientziaberri 2006an jaio zen, etapa batzuetatik pasatu du eta bere lehendabiziko helburua bete duela uste dut. Hemendik aurrera erabiliko dut gehien bat nire  lanak eta proposamenak zabaltzeko, beraz, maiztasun gutxiago izango dute sarrerek  eta bakarrik noizean behin, beste tokitan gomendatzen dudana hau bezalako sarrera bakarra baten bidez agertuko da. 

Cada vez escribo menos en este blog, no porque no lo lleno de contenidos, sino porque ha perdido protagonismo para pasárselo a las redes sociales. Hasta ahora mi objetivo principal ha sido  difundir recursos, materiales y propuestas didácticas y ésto hoy en día lo hago a través de Facebook y Google + .  Zientziaberri nació en el 2006, ha pasado por distintas etapas y ha cumplido de sobra con su objetivo. A partir de ahora voy a seguir usándolo pero en mayor medida para difundir mis propuestas y trabajos . Así haré menos entradas y, de vez en cuando, con una como ésta haré resumen de lo que he recomendado en otros sitios. 
 Zientziak
Matematikak
Internet
Hezkuntza

Comentarios

Entradas populares de este blog

Arazo-egoeren adibideak, nondik atera ?

Las pruebas de la educación: mis apuntes

Arazo-Egoerak zientzia eta matematika arloetan