Greenpeacek kontsumoaren apostua egiten du / Greenpeace apuesta por el consumo

Hitz jokoa egiten saiatu naiz eta ez dakit lortu dudan. Gauza da Greenpeace Elkarteak kontsumoari buruzko material multimedia atera duela. DBH eta Batxilergoko ikasleak dira bere helburuak eta modu dinamiko eta interaktiboan, kontsumo arduratsuaren alde kokatzen ditu proiektuaren bost arlo: erosketak, klima aldaketa, muginkortasuna, publizitatea eta giza-partaidetza.


En castellano pulsando "más información"

Greenpeace ha sacado un material sobre el consumo responsable dirigido a jóvenes de ESO y Bachillerato. De forma dinámica e interactiva, trabaja cinco áreas: compras, cambio climático, movilidad, publicidad y participación ciudadana.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Las pruebas de la educación: mis apuntes

Arazo-egoeren adibideak, nondik atera ?

Arazo-Egoerak zientzia eta matematika arloetan