Scienlab 2.0 : zientzietako blogaren adibidea / Scienlab 2.0: un ejemplode blog de ciencias

Blogen garaia, eguneroko bezala erabilita, pasatu da. Nork bere iritziak botatzeko, berriak emateko edo bizitza komentatzeko beste sistema batzuek hartu dute testigoa, hala nola, Facebook edo Mikrobloggingak. Gaur egun, blogak erabiltzen dira Weborriak bezala , informazio interesgarria pilatu, zabaldu eta eskuratzeko guneak. Ugari  eta mota desberdinetakoak daude "hezkuntz blogosferan", zenbait arlotan - normalean hizkuntzak - oso erabilgarriak eta adibide onak aurkitzen ditugu. Beste arlo batzuetan, gurean, adibidez, blogaren helburuak eta norabideak  oraindik ez daude nahiko definituta. Irakasle gehienek erabiltzen dute  beren klaseetako osagai bezala, laguntza gisa, kanpoko laguntza gehien bat, ikasleak klasean emandako gaiak bere etxean sakondu ahal izateko.

Gutxitan ikasgelako ekoizpenak erakusten dituztenekin  egiten dugu topo, hots,  ikasleen atazak edo ikas-jarduerak blog baten bidez adierazten dutenekin, benetan IKTeknologiak  eta zientzia-edukinak integratzen. Scienlab 2.0 hauetariko bat da. Bloga, berriztapen proiektu baten emaitza eta  Antonio Sánchez irakasleak zuzenduta,  Almendralejon dagoen IES Santiago Apostoleko 1. Batxilergoko ikasleen ekoizpena da. Biologiari buruzko laborategiko praktika ezagunak bideoan grabatu dituzte (12 guztira) , Windows Movie Maker programaren bitartez editatu dira eta Vimeo 2.oko aplikazioan jarrita. Ikasle hauek biologia  ikasteaz gain, orain  guztiok ere ikasi ahal dugu. Bikaina.
Informazio-iturria: EducaConTic 


Ha pasado la época en que los blogs se usaban como diarios. Para eso, hoy en día se utilizan otros sistemas que han tomado el testigo, como Facebook  o los de Microblogging. Y los blogs son simplemente páginas Web , sitios para recopilar información interesante, darla a conocer o intercambiarla. En la blogosfera educativa encontramos muchos ejemplos de ello, sobretodo en el ámbito lingüístico, donde parece que se han definido bastante. No es así en nuestras áreas,  todavía se echa en falta un objetivo claro. La mayoría del profesorado los emplea como complemento a sus clases, como ayuda externa para que los temas  puedan ser ampliados fuera de ella.

Muy pocas veces nos encontramos con uno que muestra producciones del alumnado, es decir, que ha sido el producto final de un proyecto, tarea o actividad de aula, que ha sabido integrar TIC con contenidos científicos.   Scienlab 2.0 es uno de éstos. Este blog, resultado de un proyecto de innovación, es el producto del trabajo del alumnado de 1º de bachillerato del IES Santiago Apostol de Almendralejo y ha sido dirigido por el profesor  Antonio Sánchez . Contiene 12 prácticas muy conocidas de Biología que se han grabado en vídeo, editado con el programa Windows Movie Maker y colgadas en la aplicación  Vimeo . No sólo ha servido para que estos alumnos y alumnas aprendan biología, sino que. además,  ahora forma parte del conocimiento común. Estupendo.

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